narushinobi

Witamy młodych ninja i życzymy miłej zabawy...

Ogłoszenie

PROSZĘ O KONTAKT ZE MNĄ NA GG 13573189...

#1 2009-12-25 16:16:46

 Syaoran

Administrator

Zarejestrowany: 2009-12-17
Posty: 79
Punktów :   

Taijutsu

Ranga:C
Chakra:120
lotus-z duza szybkoscia biegniesz na ozreciwnika lapiesz gfo i wyskakujesz w gore a potem krecac sie z nim w powietrzu wbijasz go w ziemie

Ranga:E
Chakra:0
lion combo-specjalne combo wykopujesz przeciwnika w górę i wbijasz go w ziemie

Ranga:E
Chakra:0
naruto rendan-specjalne combo do którego trzeba mieć 4 klony one wykopuja wszystkie razem z czterech stron pzreciwnika w górę a ty z góry kopiesz go i wbijasz w ziemie

Ranga:E
Chakra:20
Dainamikku Entorio
Jest to ruch TaiJutsu dobry do zaskoczenia przeciwnika. Polega na długim, szybkim wyskoku, locie w linii prostej ku wrogowi, po czym zadaniu mu mocnego kopniaka. Siła techniki zależy od naszych atrybutów, ale w każdym przypadku przeciwnika czeka co najmniej potłuczenie i odrzut na kilkanaście metrów. Proste i łatwe do nauczenia, lecz niezmiernie przydatne TaiJutsu, ma jednak sporo wad : wróg, jeśli go nie zaskoczymy, może odeprzeć atak, jeśli ma wystarczająco siły, bądź też po prostu odskoczyć.

Ranga:D
Chakra:100
Kage Buyou
Bardzo praktyczna technika. Jej użytkownik wykopuje przeciwnika wysoko do góry (ten kopniak jest podobny do Konoha Shoufuu, ale ma większą siłę) , po czym maksymalnie spina mięśnie, co pozwala mu na pojawienie się za plecami przeciwnika przy maksymalnej prędkości (coś jak Shunshin no Jutsu, ale bez użycia chakry) . Dzięki temu przeciwnik jest bezbronny i możemy go efektownie zaatakować .

Ranga:E
Chakra:0
Konoha Senpuu
Jedna z najprostszych technik TaiJutsu. Polega na wykonaniu prostego kopniaka z obrotu - odbijamy się z ziemi, wykonujemy szybki obrót i uderzamy nogą przeciwnika. Najsłabszy chwyt z rodziny Senpuu. Im więcej posiadamy siły, tym większe obrażenia odczuje wróg. Obrót może się zacząć już jakieś pięć metrów przed przeciwnikiem.

Ranga:D
Chakra:100
Ushiro Hi-Ru
Technika polegająca na stanięciu na rękach i rozpoczęciu serii kopniaków z pomocą nóg, a dokładniej pięt. Uderzamy piętami wroga, jednocześnie idąc na rękach do przodu. Kopniaki są szybkie, silne i dynamiczne.

Ranga:D
Chakra:250
Hando Ouda
Technika polegająca na uderzeniu przeciwnika z pomocą dwóch otwartych dłoni. Pozornie uderzenie to jest słabe, ale tak naprawdę ma dużą siłę i potrafi nawet połamać kości wrogowi. Przy dobrym trafieniu przeciwnik może zyskać problemy ze złapaniem oddechu, w każdym przypadku zostaje on też odrzucony na kilkanaście metrów.

Ranga:D
Chakra:150
Konoha Daisenkou
Technika polega na wyskoczeniu w powietrze, po czym napięciu mięśni nogi i wykonania naprawdę silnego kopnięcia z półobrotu. Co ciekawe, kopniak wytwarza rozbłysk światła, które oślepia i oszołamia wroga, dzięki czemu można go potem ponownie zaatakować. Technika przydatna do rozpoczynania kombinacji.

Ranga:D
Chakra:0
Konoha Raiken
Jedna z nielicznych technik TaiJutsu wykonywanych z pomocą ręki. Użytkownik wyskakuje pierw wysoko w górę, następnie spada, obracając się wokół własnej osi, z wyciągniętą przed siebie, wyprostowaną ręką. Po zakończeniu obrotów wykonujemy cios, któremu owe obroty nadają dużej siły. Uderzony przeciwnik może zebrać sporo obrażeń.


Shishi Rendan
Niezwykła technika wymyślona przez Uchiha Sasuke, złożona z ruchów, które skopiował on od Rocka Lee podczas walki z nim. Polega na wykopaniu przeciwnika wysoko w górę, po czym pojawieniu się przy nim i zadania mu serii ciosów i kopniaków, z których każdy coraz bardziej przybliża go do ziemi. Czwarty kopniak uderza ciałem przeciwnika o ziemię, zwykle go nokautując, zdarzają się jednak odstępstwa od tej reguły.


Shougeki Shou
Silny cios wykonywany z pomocą ręki. Uderzamy otwartą dłonią, którą układamy pionowo. Trafiony tak przeciwnik zostaje wybity wysoko w górę, po czym zazwyczaj upada na ziemię. Przed tym ciosem trudno się obronić i może on być wstępem do długich, całkiem niezłych kombinacji.


Tokken
Bardzo prosta technika polegająca na uderzeniu przeciwnika barem z krótkiego rozbiegu. Im większa nasza siła, tym większe efekty. W każdym wypadku wroga czeka odrzut na kilkanaście metrów, upadek i spory ból.


Hayabusa Otoshi
Bardzo przydatna i silna technika. Polega na objęciu przeciwnika nogami i rękami, kiedy znajduje się on w powietrzu. Oplatamy go całego, uniemożliwiając wrogowi ruch i kierując jego głowę do dołu, następnie kierujemy się wraz z nim ku ziemi. Możemy w ten sposób z dużą siłą uderzyć nim w podłoże, my zaś nie odniesiemy żadnych obrażeń.


Kongouriki
Technika polega na szybkim biegnięciu na przeciwnika, po czym uderzeniu go przedramieniem i bicepsem. Uderzony przeciwnik zostaje dodatkowo przyciśnięty do naszego ciała i biegniemy z nim dalej, utrzymując tę samą szybkość. W dowolnej chwili zatrzymujemy się i "uwalniamy" przeciwnika, jednocześnie wyrzucając go ze sporą siłą na duże odległości.


Konoha Dai Senpuu
Trzeci, a zarazem najsilniejszy chwyt z rodziny Senpuu. Polega na wykonaniu trzech bardzo mocnych kopniaków. Podczas ich wykonywania jesteśmy tak szybcy, że przeciwnik widzi tylko pojawiające się smugi, chyba że posiada Sharingana lub inne przewidujące ruchy DouJutsu.


Nekotou Iku
Jedno z najsilniejszych i najbardziej zaskakujących uderzeń stylu Jouzuken. Polega na wykonaniu szybkiego, trudnego do przewidzenia ciosu, wycelowanego w brzuch. Cios jest na tyle silny i odpowiednio wycelowany, że zatrzymuje na chwilę pracę płuc, co doprowadza do sporego bólu i zdezorientowania ofiary. Po tym, jak przeciwnik otrzyma ten cios, jest bardzo podatny na kolejne. Technika doskonała do rozpoczynania kombinacji.


Omote Renge
Technika będąca serią złożonych, trudnych do nauki ruchów. Pierwszym z nich jest bieg wokół przeciwnika. Jest on tak szybki, że wokół wzbijają się obłoki kurzu. Po chwili użytkownik techniki niespodziewanie zakańcza bieg szybkim znalezieniem się obok przeciwnika i wykopaniem go wysoko w górę. Następnie, przygotowuje bandaże, które są niezbędne do wykonania tej techniki, po czym skacze tak wysoko, że znajduje się w powietrzu za plecami wroga. Wykonuje kilka kopniaków, którymi wybija go jeszcze wyżej, samemu utrzymując ten sam poziom wysokości. Kolejnym krokiem jest owinięcie bandażami wroga, następnie obracanie się razem z nim z ogromną szybkością. Te obroty sprawiają, że użytkownik techniki i jego przeciwnik zmieniają się w wir, który z ogromną siłą uderza o ziemię. Tuż przed tym uderzeniem użytkownik odskakuje, dzięki czemu nie odnosi żadnych szkód, czego nie można powiedzieć o ofierze. Po wykonaniu Omote Renge przeciwnik w większości przypadków jest niezdolny do dalszej walki. Z pomocą tej techniki otwieramy pierwszą bramę.


Suiken Kempou
Suiken jest najrzadziej używanym i najbardziej enigmatycznym stylem TaiJutsu. Walka tym stylem nie jest właściwie świadoma - shinobi walczy z wrogiem będąc pod wpływem alkoholu. Nauka walki w tym stylu trwa wiele lat i polega ona na tym, że po spożyciu dostatecznej porcji alkoholu, żeby przewracać się na prostej drodze, ale nie zbyt dużej, żeby robić coś nieświadomie, Ninja ćwiczy walkę, z treningu na trening zwiększając dawkę trunku, którym najczęściej jest sake. Pijani Wojownicy, bo tak mówi się na tych, którzy posługują się tym stylem, nie walczą konkretnymi ciosami, po prostu idą na żywioł i uderzają we wszystko, w co mogą. Wady kończą się na tym, że wykonujący robi to wszystko niemal nieświadomie i ma lekko nieświeży oddech, a zalety... cóż, ludzie walczący stylem Suiken są szybsi niż przeciętni, mają, o dziwo, celniejsze ciosy, trudniej ich trafić i są w walce nieprzewidywalni, dzięki czemu jeszcze niemal żaden wróg nie odkrył konkretnego sposobu jak wykończyć osobę władającą Suiken. Jak do dziś jedyną osoba znającą tą technikę pozostaje Rock Lee.


Tsuuken Kyaku
Technika polega na wyskoczeniu w górę, po czym zadaniu kopnięcia. Nie jest to zwykły kopniak - ma on ogromną wręcz siłę, pozostawia w ziemi dużą dziurę. Jest to wina ciśnienia, jaką wywiera na uderzonym celu odpowiednio przygotowana do tego noga. Odpowiednio przygotowana, czyli wytrenowana przez naukę trzeciego poziomu stylu Gouken.


Ura Rengen
Technika możliwa do wykonania dopiero po otwarciu piątej bramy. Polega na wykopaniu przeciwnika wysoko w górę, po czym pojawieniu się na jego wysokości i zadania mu ciosu. Taki cios jest niezwykle silny i szybki, odrzuca wroga na kilkanaście metrów. Użytkownik techniki powtarza go kilkanaścia razy, następnie zadaje ostateczny, najsilniejszy cios, który uderza ciałem przeciwnika o podłoże. Siła tej techniki jest tak wielka, że zostawia po sobie potężną dziurę o niezwykłej długości i głębokości. Wróg, na którym została wykonana ta technika, nie ma szans na kontynuowanie walki.


Asa Kujaku
Aby użyć tej techniki, potrzebne jest otwarcie szóstej bramy. Polega ona na wybiciu przeciwnika wysoko do góry z pomocą silnych kopniaków oraz ciosów i zasypaniu go gradem uderzeń, które są tak silne, że wokół pojawia się ogień, który zalewa wroga i dodatkowo go parzy. Po kilkudziesięciu ciosach przeciwnik zostaje "odesłany" na ziemię z pomocą ostatnich trzech. Po zastosowaniu na wrogu tej techniki nie jest on już zdolny do walki ani do żadnego ruchu.

Brama Pierwsza - Otwarcia
Pierwsza z bram. Po jej otworzeniu siła i szybkość wzrastają o jeden i pół raza, a mięśnie są bardzo zmęczone i nasze ciało ledwo się porusza. Nie jesteśmy zdolni do jakichkolwiek gwałtowniejszych ruchów, więc także nie możemy atakować ani bronić się. Po otwarciu tej bramy nasze włosy i ubrania "wzbijają" się do góry, jakbyśmy znajdowali się w centrum silnej wichury, co dzieje się przez oddziałujące na nasze ciało ciśnienie.


Brama Druga - Odpoczynku
Druga z bram. Po jej otworzeniu nasze ciało zostaje uleczone z efektów otwarcia poprzedniej bramy i stajemy się zdolni do ataku. Po otwarciu tej bramy wokół nas pojawia się niebieska aura.


Brama Trzecia - Życia
Trzecia z bram. Po jej otworzeniu nasza siła i szybkość wzrasta dwa razy. Czujemy dość spore zmęczenie, nasze oczy stają się całkowicie białe i "puste" , skóra czerwienieje, pojawia się też otaczająca nas zielona aura, która miesza się z tą niebieską.


Brama Czwarta - Bólu
Czwarta z bram. Po jej otworzeniu nasza siła i szybkość wzrastają o dwa i pół raza, zaś wytrzymałość o jeden i pół raza. Po jej otwarciu znika niebieska aura, czujemy też bardzo duże zmęczenie i wyczerpanie, możliwe poważne kontuzje.


Brama Piąta - Radości
Piąta z bram. Po jej otworzeniu nasza siła i szybkość wzrastają o trzy razy, wytrzymałość o dwa. Czujemy ogromne zmęczenie, nasze mięśnie są strasznie wyczerpane i jest potrzebna pomoc lekarska (gwarantowany pobyt w szpitalu) , zielona aura zmienia kolor na niebieską.


Brama Szósta - Zamknięcia
Szósta z bram. Po jej otworzeniu nasza siła i szybkość wzrastają o trzy i pół raza, wytrzymałość o dwa i pół raza. Wielkie wyczerpanie organizmu, niemal pewny uraz. Po jej użyciu użytkownik musi przejść długą rehabilitację, aby dojść do zdrowia. Niebieska aura zmienia kolor z powrotem na zieloną i otacza nas w dużo większej niż poprzednio ilości.



Brama Siódma - Szoku
Siódma z bram. Po jej otworzeniu nasza siła i szybkość wzrastają o cztery razy, wytrzymałość o trzy. Po jej użyciu użytkownik może stać się kaleką do końca życia. Jeśli będzie chciał dojść do zdrowia, będzie musiał jednak przejść ryzykowną operację. Jeśli operacja siępowiedzie, będzie musiał przejść przez długotrwałą rehabilitację.


Brama Ósma - Śmierci
Ósma z bram. Po jej otworzeniu siła i szybkość wzrastają o pięć razy, wytrzymałość także o pięć. Po jej użyciu nasze ciało zyskuje nadludzkie siły, konsekwencją jest to, że jej otwarcie zwykle kończy się śmiercią użytkownika.


Imie: Syaoran
Nazwisko: Amura
Wioska: konoha
Ranga: student akademi
Chakra: 1000
Natura czakry:
Yang: 500
Drużyna:
Ekwipunek:
Nindo: Żyć tak by niczego nie żałować

Historia: Urodziłem się we wiosce na terenie błyskawic nieopodal Iwy. Od małego chciałem zostać ninja i zacząłem trenować. Gdy byłem w wieku 5 lat na wioskę najechali bandyci. Rodzice wiedzieli że kiedyś to nastąpi więc wcześniej zbudowali schron. Gdy bandyci przybyli do wioski natychmiast rodzice zabrali mnie do schronu. Jednak źli ninja znaleźli nas. Wtedy matka chwyciła mnie za rękę i zaczęła uciekać. Jednak to było na marne. Gonili nas. Wtedy matka schowała mnie w sekretnym miejscu o którym nawet mój ojciec nie wiedział. Powiedziała żebym nie ruszał się z tego miejsca przez dłuższy czas. O wszystkim pomyślała ponieważ miałem jedzenia i picia pod dostatkiem. Po pewnym czasie uspokoiło się więc wyszedłem. Wtedy zobaczyłem moich rodziców leżących na ziemi pełnej krwi. Ten widok pozostanie mi do końca życia. Wziąłem plecak i zapakowałem resztki żywności którą znalazłem i ruszyłem nie wiedząc gdzie mnie świat zabierze. W trakcie podróży skończyły się zapasy. Więc nie miałem wyjścia, musiałem kraść. Przez dłuższy czas chodziłem od wioski do wioski tylko po pożywienie. W końcu trafiłem do wioski zwanej Iwa. Wtedy przypomniałem sobie słowa moich rodziców. Mówili że zostanę wielkim ninja a ja ich nie zawiodę. Wtedy pierwszy raz poszedłem do akademii. Co dzień trenowałem jak szalony tylko po to by zostać najlepszy.

Jutsu:

Misje:
E-
D-
C-
B-
A-
S-

Statystyki:
Siła:4
Zręczność:6
Szybkość:10
Wytrzymałość:10

http://img128.imageshack.us/img128/1609/avtkl4.gif
http://www.saiyanisland.com/media/image … Sasuke.gif

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.psdzsamp.pun.pl www.niepokonanics.pun.pl www.corsairs.pun.pl www.mecztv.pun.pl www.pokemon-hodowla.pun.pl